2014. augusztus 27., szerda

Köszönetnyilvánítás

Köszönetnyilvánítás


   Hát végül idáig is eljutottam, hogy sikerült befejeznem egy történetet, aminek írása során szerintem sikerült fejlődnöm is egy keveset. Egy élmény volt ezt a történetet írni, én legalábbis nagyon élveztem minden rászánt percet, és ez egyrészről nektek köszönhető.
   Szóval hogy a lényegre térjek, szeretném megköszönni nektek, hogy szántatok rám némi időt, és elolvastátok a blogom, emellett nagyon hálás vagyok a kommentjeitekért, és a chat-en írt üzeneteitekért. Ezek a talán aprónak és jelentéktelennek tűnő dolgok többet számítanak mint hinnétek! Nem egyszer sikerült feldobnotok egy-egy napom, vagy motivációt adni az íráshoz, néhány bátorító, vagy kedves szóval. Köszönet illet benneteket még a feliratkozók, és a díj miatt is! Számomra az első feliratkozóim és az első díjam is, mind nagyon sokat jelentenek, de úgy gondolom, ezzel nem vagyok egyedül.
   Persze ha mindenre ki akarnék térni, itt ülhetnék reggelig. A lényeg, hogy nagyon hálás vagyok nektek mindenért, mégis csak egyetlen szót tudok írni így a végén:

   Köszönöm!

Heaven

2 megjegyzés:

  1. Ugye ezt most nem gondolod komolyan? :O Folytatnod kell!!

    VálaszTörlés
  2. Bocsi, ez a történet itt ért véget, de lehet hogy később esetleg folytatom majd egy másik szálon. :)

    VálaszTörlés